Åter till skolbänken...

Nu blir jag officiellt student igen, efter ett tag i frihet. Terminen börjar ju inte riktigt än, men tjuvstartas med en preparandkurs i matematik. En mardröm för min del alltså. Siffror är lömska och platsar inte riktigt i mitt huvud.
För att vara så förberedd som möjligt har jag rakat benen och målat naglarna. Då återstår bara ett problem - outfiten. Vad har man på sig som är lagom snyggt, lagom avslappnat, och som funkar både till morgonens kyla och eftermiddagens hetta? Och skor sedan. Mina fötter har på sistone blivit en utrotningshotad art efter för många och långa promenader i höga obekväma skor.

Jag får följa mitt motto helt enkelt; utseende går före bekvämlighet. Något som jag säkert kommer få äta upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0